Hva er

aroma marketing?

Aroma Marketing er en moderne markedsføringsstrategi som bruker spesifikke dufter for å skape et hyggelig og minneverdig miljø. Det bidrar til å øke kundetilfredsheten, øke tidsbruken i butikken og støtte kjøpsatferd. Denne teknikken brukes i butikker, hoteller, restauranter og andre kommersielle områder for å bygge en sterkere merkevareidentitet og forbedre den generelle kundeopplevelsen.

Bruk av duft

Innenfor næringsliv og offentlige tjenester har det et stort potensial for bedriftsvelstand og kundetilfredshet. Bli med oss ​​på denne nye kunnskapsreisen og la deg veilede av en fantastisk terapi som kan endre ditt syn på livet.

Våre diffusorer

"Forskning fant at 84% av folk var villige til å betale mer for tjenester når duft var til stede."

(HIRSCH 1999) - SMELL AND TASTE TREATMENT AND RESEARCH FOUNDATION, LTD

Duft og markedsføring

Vi leter stadig etter nye metoder for markedsføring og forbedring av relasjonene mellom bedriften og kunden. Alt er allerede oppfunnet, men den essensielle metoden, som er fascinerende nettopp fordi den ikke kan gå glipp av og også når dypt inn i underbevisstheten, er i ferd med å glemmes. I dag er det allerede mulig å utvikle denne sansen enda mer takket være tilgjengeligheten av dufter på markedet. Ved hjelp av en passende valgt duft kan en unik atmosfære skapes på alle områder av virksomheten, og dermed øke arbeidspotensialet til ansatte og kundetilfredshet. Å bruke plantens energi gjennom påføring av essensielle oljer kan meget effektivt redusere stress, indusere en avslappet atmosfære eller tvert imot er det mulig å aktivere hjerneaktivitet og dermed bidra til bedre produktivitet hos ansatte. Eteriske oljer av høy kvalitet har evnen til å løse opp negative avtrykk i verdensrommet som har samlet seg som følge av sykdom, stress og andre psykologiske belastninger. Det er bevist at påføring av essensielle oljer dramatisk reduserer arbeidsuførheten til ansatte og aromaen bidrar til bedre arbeid og kollektiv sameksistens. Lukten kan også brukes som et støttemiddel for å øke lønnsomheten i salget, for eksempel i kaffebarer med lukt av kaffe, i bakerier med lukt av bakevarer. Denne effekten kan også brukes ved salg av biler, klær, sportsutstyr... Vår forskning og erfaring viser at en kunde som er positivt påvirket av lukten oppfører seg avslappet, har lyst til å handle, kommunisere mer og blir lenger på dette rommet. Og der ligger kraften i Aroma Marketing (duftmarkedsføring). Vår strategi er å tilby bedrifter muligheten til å øke nivået på sitt image, salgsform eller å differensiere seg fra konkurrentene. Takket være profesjonelle produkter og maksimalt samarbeid med våre kunder, bringer vi en helt ny gren av oppfatning til markedsføringsindustrien ved å indusere den rette atmosfæren gjennom dufter.

Kontaktskjema