Fordelene med duft i bilutstillingslokaler
Den behagelige duften gjør at salongkundene føler seg avslappede og komfortable, så det er mer sannsynlig at de går rundt i lokalene lenger. Det er bevist at forbrukere handler og er villige til å betale mer i et duftmiljø.
"Da The Hershey Company luktet sjokolade i New York-butikken deres, økte salget med 34 %."
- (2007) THE MARKETNG SOCIETY
Duftende bilutstillingslokaler
Duftende bilutstillingslokaler
Duft i bilutstillingslokaler
Skinn, gummi, voks og maling — bilutstillingslokaler kan ha mange forskjellige lukter. For å gi kundene det riktige inntrykket av merkevaren din, prøver Essences4you å fange luktevisjonen. Å legge til en omgivende duft som er basert på merkevareidentiteten, utdyper forholdet til kundene dine og skaper et sterkere og mer minneverdig bånd med hvert besøk i utstillingsrommet. I et velduftende miljø blir kundene lenger, noe som gjør at de kan føle seg komfortable og trygge når de velger en ny bil.